آسیاب

آسیاب

و من همچنان حیرت‌زده مانده‌ام که با عاشقانه‌ترین کلمات خود به کجا بگریزم. سیدعلی صالحی
آسیاب

آسیاب

و من همچنان حیرت‌زده مانده‌ام که با عاشقانه‌ترین کلمات خود به کجا بگریزم. سیدعلی صالحی

چقدر دلم نوشتن می خواد ولی حس دست های من این روزها و در این وبلاگ جدید مثل حل دخترم در مدرسه امسالش هست هنوز دوستی پیدا نکرده و بچه های کلاس زیاد توی جمعشان راهش نداده اند رانده شدن حس بدیست و خوانده نشدن هم بد و البته اینجا منطورم از خوانده شدن دعوت به جمع بیشتر بود تا قرائت متن .

دیروز از این حس بد می گفت و گریه می کرد و نمی خواست به مدرسه برود و امروز که من می نویسم می توانم بهتر حس و حالش را بفهمم . 


نظرات 2 + ارسال نظر
S.... چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 12:42 http://mydayss.blogsky.com

رانده شدن و نخوانده شدن هر دو عوارضش یکیه...

آفرین دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 13:57


شما کی نوشتی که ما نخوندیم؟

همین دیگه حس نوشتن نمیاد تا خواننده ای هم داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد