آسیاب

آسیاب

و من همچنان حیرت‌زده مانده‌ام که با عاشقانه‌ترین کلمات خود به کجا بگریزم. سیدعلی صالحی
آسیاب

آسیاب

و من همچنان حیرت‌زده مانده‌ام که با عاشقانه‌ترین کلمات خود به کجا بگریزم. سیدعلی صالحی

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

اگر برمی‌گشتم به عقب ......

انگار که یک گوشه قلبت خالی شده باشه ، تهی شده باشی همونطور هستم 

24 مهر نوشتم که فراموشش نکنم نوشتم که هر وقت یادش افتادم یاد آن گوشه خالی هم بیفتم 

بشنوید ( شهرام ناظری) ----> 

چقدر دلم نوشتن می خواد ولی حس دست های من این روزها و در این وبلاگ جدید مثل حل دخترم در مدرسه امسالش هست هنوز دوستی پیدا نکرده و بچه های کلاس زیاد توی جمعشان راهش نداده اند رانده شدن حس بدیست و خوانده نشدن هم بد و البته اینجا منطورم از خوانده شدن دعوت به جمع بیشتر بود تا قرائت متن .

دیروز از این حس بد می گفت و گریه می کرد و نمی خواست به مدرسه برود و امروز که من می نویسم می توانم بهتر حس و حالش را بفهمم . 


ماه مهربان

متولدین پاییز مهری های مهربان تولدتون مبارک ...

الهی که همه بچه ها کیف و کفششون بوی نویی بده .

سال تحصیلی جدید شروع شد .

پیش سوی آغازی متفاوت و شروعی خاطره ساز